User Tag List

Ergebnis 1 bis 13 von 13

Thema: Tales of Wonder/Chaos

  1. #1
    Junior Mitglied
    Registriert seit
    11.2004
    Beiträge
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Tales of Wonder/Chaos

    Hey guys,

    just wanted to tell everybody what I heard in the States, Tales of Wonder is looking for cross-over possibilities with some of the existing characters in the industrie I.E. Dark Horse/Image/ect... before starting a brand new Universe with the characters without Lady Death...

    SOON you will see or hear the return of Evil Ernie & friends!

    cheers,
    d

  2. #2
    Mitglied Avatar von Ralf Heinrich
    Registriert seit
    03.2000
    Beiträge
    1.620
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thanks for sharing that info with us. I waiting for a reply from ToW, in case they had any latest news. They got in touch with us pretty much after they bought the remaining Chaos! properties, but then it became quiet...

  3. #3
    Junior Mitglied
    Registriert seit
    11.2004
    Beiträge
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking

    I wrote ToW a million times and never got an answer, some of the guys in the Chaos Fiends club know a little what is going on but were sworn to keep it a secret... I also believe that some of the properties are being developed as motion pictures. Please keep in mind that in the movie business... in development also means they did not start doing anything but are considering it


    Hell, with all the shit Marvel is putting out, a Evil Ernie ALA Hellboy should be OK don't you think

  4. #4
    Mitglied Avatar von Ralf Heinrich
    Registriert seit
    03.2000
    Beiträge
    1.620
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    If ToW never replies, how comes the fiend club has any other info...?
    Yes... "in development"... what a marvelous term!
    I personally would love to see a Chastity movie. Could be pretty mainstreamy, too. Of course EE would be a killer, but I don't think it ever would make it to the movies (at least not in Germany), but on DVD instead (like the LD animated movie). A non-animated LD movie would be cool, too. There's worlds to move... but is the fiendom big enough? Or the stuff "good" enough for the mainstream? Unfortunately I doubt it. And feel sorry about it.

  5. #5
    Junior Mitglied
    Registriert seit
    11.2004
    Beiträge
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Well, one of the fiend club members met with Joe Hovorka, president of ToW, that's how he knows... regarding movies, well a good friend of mine is a solicitor for high budget movies, oil plants, boeings/Airbus and others here in Frankfurt Germany... You would be surprise what the owners of Aldi & Co. are able to invest in, I cannot get into details on this matter dough

  6. #6
    Mitglied Avatar von Ralf Heinrich
    Registriert seit
    03.2000
    Beiträge
    1.620
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Just got a reply from ToW: They say they are moving forward with publishing plans and expect to have a formal announcement "soon". They also say they anticipate new material being published beginning mid 2oo5.

    Und für diejenigen unter uns, die kein Englisch sprechen: Tales of Wonder, die Firma, die 2oo3 die Rechte an allen Chaos!-Charakteren (außer Lady Death) gekauft haben, plant, voraussichtlich Mitte 2oo5 neues Material zu den Charakteren zu veröffentlichen. Eine formelle Ankündigung dazu soll "bald" folgen.

  7. #7
    Mitglied Avatar von Lady Dark
    Registriert seit
    04.2001
    Ort
    Dortmund
    Beiträge
    379
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I am glad that I can speak english

    Aber damit der thread hier nicht auf Grund englischer Sprache von den anderen gelynched wird:

    Ich würde gern noch mehr von Jade lesen. Ein näherer one-shot zu Morgana wäre auch nicht schlecht, immerhin war sie vor Hope der Avatar des Todes. In der Hinsicht ist doch da noch viel Spielraum.
    Aber was auch wissenswert wäre, wie ergeht es Lady Demon auf der Erde (he, das offene Ende brennt gerade nach einer neuen Anti-Heldinnen Story).
    Und unser Purgi-chan können wir doch nicht so einfach zurücklassen, gerade wo Ägypten wieder Hochkonjunktur im Trend hat.

    Ein Ende zu Dark Alliance wäre auch nicht schlecht. Ich will endlich wissen, was Luzi mit Demonika & Diabolica zu schaffen hat....
    Geändert von Lady Dark (08.11.2004 um 12:08 Uhr)
    Darkness for eternity

    Fate´s keeper
    Lady Dark

  8. #8
    Mitglied Avatar von Ralf Heinrich
    Registriert seit
    03.2000
    Beiträge
    1.620
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ich glaube kaum, dass ToW unvollendete Miniserien abschließen wird. Aber wer weiß. Lassen wir uns überraschen.

  9. #9
    Junior Mitglied
    Registriert seit
    11.2004
    Beiträge
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Common Ralph, don't be so pessimistic... Ich glaube dass wenn der "Revival" von GI Joe, Transformers, GhostBusters und Evil Dead funktioniert denn warum nicht auch Chaos. Horror ist IN jetz, "House of a 1000 corpses", "Texas Chainsaw", "Hellboy", "Constantine", "Van Helsing" waren/werden Alle Kino HITz und sind/werden alle comics...


    ToW sollte beispiel nehmen an Top Cow, Top Cow hat nur 4-5 comics im Monat und sind alle TOP qualität... Auch Devil's Due und Dreamwave sind Gute beispiel... wenig comics aber richtig

    sorry my Germany is so pathetic... I know

  10. #10
    Mitglied Avatar von Ralf Heinrich
    Registriert seit
    03.2000
    Beiträge
    1.620
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evil: Your German is great. However, apparently you got me wrong. I am not pessimistic at all. I am sure they will bring some good new Chaos! stuff, but I just don't think the will continue unfinished mini series, but start new series instead. Unless they get Brian Pulido aboard who might want to continue where he had to leave "his children".

  11. #11
    Junior Mitglied
    Registriert seit
    11.2004
    Beiträge
    11
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ich bitte um Entschuldigung wegen Pessimismus. Was Brian Pulido betrefft, Ich bin kein Fan mehr von ihm und glaube er sollte sein Hände von Evil Ernie und co. weg halten. Ich glaube so wie Transformers, He-Man, GI Joe wurde von andere wieder zum leben gebracht und mit besser Qualität wie je zuvor!

  12. #12
    Mitglied Avatar von Ralf Heinrich
    Registriert seit
    03.2000
    Beiträge
    1.620
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ich hätte weder etwas dagegen, wenn BP wieder mit dabei ist, noch, wenn jemand anderes frisches Blut (sic!) mit hineinbringt. Aber wer bin ich, meine Meinung kundzutun? Ich verlege halt das, was kommt. (so es denn gut genug ist)

  13. #13
    Mitglied Avatar von Lady Dark
    Registriert seit
    04.2001
    Ort
    Dortmund
    Beiträge
    379
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Naja, es wäre wirklich schön, wenn Brian wieder mitmachen würde, immerhin sind es seine Figuren.
    Aber ich könnte auch verstehen wenn nicht. Seid dem Tod von Stephen Hughes sind die Figuren ... naja, nicht mehr sie selbst gewesen und es ist ungewiss ob Brian sie wieder so hinkriegt, wie er sie mit Hughes ausgearbeitet hatte.

    Lassen wir uns überraschen. Brian ist ja auch Metal-Fan und mit Metal ist es wie mit Chaos!: einmal Metaler, immer Metaler.´
    Darkness for eternity

    Fate´s keeper
    Lady Dark

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •  

Das Splash-Netzwerk: Splashp@ges - Splashbooks - Splashcomics - Splashgames
Unsere Kooperationspartner: Sammlerecke - Chinabooks - Salleck Publications - Splitter - Cross Cult - Paninicomics - Die Neunte
Comicsalon Erlangen
Lustige Taschenbücher