User Tag List

Seite 14 von 48 ErsteErste ... 456789101112131415161718192021222324 ... LetzteLetzte
Ergebnis 326 bis 350 von 1186

Thema: Light-Novel-Wünsche an Carlsen!

  1. #326
    Mitglied
    Registriert seit
    10.2007
    Beiträge
    56
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Es ist zwar kein light novel sondern eher ein Nippon Novel, aber es soll sehr gut sein, ich habe allerdings bisher nur den Film dazu gesehena und eine Drama Serie daraus gemacht. Es wurde auch ein Mang:

    Koizora

    By Mika

    The cell phone short story Koizora: Setsunai Koi Monogatari (恋空~切ナイ恋物語, Koizora: Setsunai Koi Monogatari?) was written by Mika, with 25 million readers by the end of the serialization. It was later published as a novel which sold approximately 2 million copies.



  2. #327
    Mitglied
    Registriert seit
    07.2008
    Beiträge
    111
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Die Melancholy der Haruhi Suzumiya

    Ich würde mir die Light Novel " Die Melancholy der Haruhi Suzumiya " wünschen !
    Die englischsprachige Ausgabe erscheint ja bereits ab Ende diesen Jahres.

  3. #328
    Mitglied
    Registriert seit
    02.2008
    Beiträge
    123
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsche: Shakugan no Shana

    Original von Ganesha
    Shakugan no Shana
    Autoren: Yashichiro Takahashi, Noizi Ito
    Genres: Seinen, Drama, Fantasy, Romance, School Life
    Verlag: Media Works
    Magazin: Dengeki Bunko
    Anzahl der Bände zurzeit/ Status: 17/ laufend
    Dafür^^

  4. #329
    Mitglied
    Registriert seit
    09.2009
    Beiträge
    221
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Light Novel Wunsche: Kujibiki Unbalance

    Kujibiki Unbalance
    Autoren: Tatsuya Hamazaki
    Genres: Comedy, Romance, School Life
    Verlag: Media Factory
    Magazin: MF Bunko J
    Anzahl der Bände zurzeit/ Status: 3/ laufend

    Different from the original Kujibiki Unbalance (which the heart between the words is supposed to symbolize), forming a new set of franchises together with the anime and manga series.
    It is essentially the same as the original.


  5. #330
    Mitglied
    Registriert seit
    02.2009
    Beiträge
    185
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ich wünsche mir den Roman zu Kaze no Stigma

    Kaze no Stigma

    Autor: Yamato Takahiro
    Artist: Hanamaru Nanto
    Verlag: Fujimi Shobo
    Genres: Action, Seinen, Supernatural


    Four years ago, Kazuma Kannagi was defeated by his cousin Ayano Kannagi for the right to be the successor of Enraiha, a sword passed down in the Kannagi family. His defeat, along with his lack of talent for En-Jutsu, the fire arts, the Kannagis' specialty, resulted in his banishment from the family. Now, Kazuma returns as Kazuma Yagami, a skilled master of Fk-Jutsu, the wind arts. At the same time, a number of murders at the Kannagi residence perpetrated by a powerful Fk-Jutsushi cast suspicion on him.

  6. #331
    Mitglied
    Registriert seit
    08.2007
    Beiträge
    320
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsche: Kujibiki Unbalance

    Original von Ganesha
    Kujibiki Unbalance
    Autoren: Tatsuya Hamazaki
    Original von Curbie
    [I]Kaze no Stigma
    Autor: Yamato Takahiro
    Artist: Hanamaru Nanto
    Ich bin dafür!

  7. #332
    Mitglied
    Registriert seit
    01.2008
    Beiträge
    226
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsche: Kujibiki Unbalance

    Original von Ganesha
    Kujibiki Unbalance
    Autoren: Tatsuya Hamazaki
    Genres: Comedy, Romance, School Life
    Verlag: Media Factory
    Magazin: MF Bunko J
    Anzahl der Bände zurzeit/ Status: 3/ laufend
    Dafür wäre ich auch^^

  8. #333
    Mitglied
    Registriert seit
    11.2007
    Beiträge
    275
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Ich wünsche mir den Roman zu Kaze no Stigma

    Original von Curbie
    Kaze no Stigma
    Autor: Yamato Takahiro
    Artist: Hanamaru Nanto
    Ich würde mir den auch kaufen

  9. #334
    Mitglied Avatar von Beelzebub
    Registriert seit
    03.2009
    Beiträge
    352
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Ich wünsche mir den Roman zu Kaze no Stigma

    Original von Chaosic Rune
    Original von Curbie
    Kaze no Stigma
    Autor: Yamato Takahiro
    Artist: Hanamaru Nanto
    Ich würde mir den auch kaufen
    Ich bin auch 100% dafür

  10. #335
    Mitglied
    Registriert seit
    08.2007
    Beiträge
    336
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsche: Kujibiki Unbalance

    Original von Shibatora
    Original von Ganesha
    Kujibiki Unbalance
    Autoren: Tatsuya Hamazaki
    Original von Curbie
    [I]Kaze no Stigma
    Autor: Yamato Takahiro
    Artist: Hanamaru Nanto
    Ich bin dafür!
    Für die beiden bin ich auch^_^

  11. #336
    Mitglied
    Registriert seit
    03.2009
    Beiträge
    237
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Light Novel Wunsch

    Maid Machinegun von Aaliya
    Verlag: Kodansha
    Bände: 1

    In Tokyo’s Akihabara district, eighteen-year-old Aaliyah is a new maid (aka waitress) at a hopping maid café where otaku (guys devoted to manga) convene to drink tea and talk comics. Aaliyah is determined to make a splash–and her adventures are recounted in this sparkling diary.

    Aaliyah’s motto is “I won’t lose, even if I’m about to.” She plans to design a maid photo book, create a super-duper event, and solve all the fanboys’ problems with her brainchild: “A Maid’s Dimly Lit Counseling Room.” But something’s wrong, and it’s not just Aaliyah’s bad Japanese. Why are the other maids suspicious of her? Why is the maid café’s recent hire an incredibly handsome waiter, and why is he madly in love with her? It turns out Aaliyah has her own secret. Now it’s time to find out the truth about the girl who’ll follow her dreams and fantasies anywhere and do anything to become the perfect maid!

  12. #337
    Junior Mitglied
    Registriert seit
    08.2008
    Beiträge
    23
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Novels Gravitation

    Cool, dass ihr mehr Light Novels bringen wollt! (*Daumen hoch*) XD

    Ich fänds ganz supa, wenn ihr die beiden Light Novels von Maki Murakami rausbringen würdet! v.v

    Novel 1: Gravitation - the novel

    http://www.hillcity-comics.com/graph...phic_novel6200

    Novel 2: Gravitation - Voice of Temtation

    http://ecx.images-amazon.com/images/...2L._SS500_.jpg


    Die gibts bisher leider nur auf Englisch... Y.Y

  13. #338
    Mitglied
    Registriert seit
    01.2002
    Beiträge
    2.004
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Storage Over [2 Bände - laufend]




    Immer und immer wieder erlebe ich den 29. August von vor 3 Jahren. Die Ärtzte sagen, es sei eine seltene Krankheit, die etwas mit meinen Erinnerungen zu tun hat. Immer und immer wieder seh ich es.
    Und wo ist nur mein Vater? Seit dem Geschäftstermin im Ausland kam er nicht wieder.

    Und warum verhält sich meine Schwester so seltsam? Hat sie etwa mit all dem was zu tun???

    ____________________________________________

    "Hare ta Sora ni Kujira [1 Band - abgeschlossen]




    Schnee fällt. Und oben am Himmel fliegt ein riesiger Wal, als ob es ganz normal wäre. Doch unten am Boden herrscht ein Krieg.

    Und gerade in dem Moment trifft er Wal auf eine Kriegerin...


    Quelle: japkultur.de

  14. #339
    Mitglied
    Registriert seit
    07.2008
    Beiträge
    138
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Original von Curbie
    Kaze no Stigma
    Autor: Yamato Takahiro
    Artist: Hanamaru Nanto
    Verlag: Fujimi Shobo
    Genres: Action, Seinen, Supernatural
    Original von Phytagoras

    "Hare ta Sora ni Kujira [1 Band - abgeschlossen]
    Schnee fällt. Und oben am Himmel fliegt ein riesiger Wal, als ob es ganz normal wäre. Doch unten am Boden herrscht ein Krieg.

    Und gerade in dem Moment trifft er Wal auf eine Kriegerin...
    Dafür.

  15. #340
    Mitglied
    Registriert seit
    08.2007
    Beiträge
    336
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsch

    Original von Brahma
    Maid Machinegun von Aaliya
    Verlag: Kodansha
    Bände: 1
    Original von Curbie
    Kaze no Stigma
    Autor: Yamato Takahiro
    Artist: Hanamaru Nanto
    Verlag: Fujimi Shobo
    Genres: Action, Seinen, Supernatural
    Bin dafür

  16. #341
    Mitglied
    Registriert seit
    11.2007
    Beiträge
    275
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsch

    Original von Brahma
    Maid Machinegun von Aaliya
    Verlag: Kodansha
    Bände: 1
    Ich bin für Maid Machinegun^^

  17. #342
    Mitglied
    Registriert seit
    08.2007
    Beiträge
    327
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsch

    Original von Chaosic Rune
    Original von Brahma
    Maid Machinegun von Aaliya
    Verlag: Kodansha
    Bände: 1
    Ich bin für Maid Machinegun^^
    Bin auch dafür

  18. #343
    Mitglied
    Registriert seit
    09.2009
    Beiträge
    221
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light Novel Wunsche: Zaregoto

    Ich wünsche mir Zaregoto vom Autor von Death Note: Another Note

    Zaregoto
    Autor: Ishin Nishio
    Genres: Fantasy
    Verlag: Kodansha
    Magazin: ---
    Anzahl der Bände zurzeit/ Status: 9/ abgeschlossen

    On Wet Crow’s Feather Island, a tiny speck in the Sea of Japan, lives Akagami Iria, the exiled daughter of a powerful family. Born into great wealth, she was a princess of the highest pedigree–until she was cut off by the leader of the Akagami Foundation. For the last five years, she’s lived on Feather Island with her maids. But she hasn’t been alone. She has invited the best minds Japan has to offer to come and stay with her.

    And so nineteen-year-old college student Ii-chan and his best friend, computer genius Kunagisa Tomo, find themselves as Iria’s guests at her elaborate mansion. Surrounded by fascinating women–a chef, a fortune-teller, a scholar, and an artist, not to mention his own friend Tomo–Ii-chan is feeling a little overmatched intellectually. But the sudden discovery of a grisly murder sends the island into shock. And Ii-chan discovers that he does possess a bit of genius: the ability to discover what is real and what is fake . . . who is who they claim to be–and who is a killer.


  19. #344
    Mitglied
    Registriert seit
    03.2009
    Beiträge
    237
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Light Novel Wunsch

    xxxHoLic: Another Holic Randoruto-kan Aerosol von CLAMP und Nisio Isin
    Verlag: Kodansha
    Bände: 1

    Introducing the thrilling first novel set in the exotic, mysterious world of xxxHOLiC! Written by bestselling author NISIOISIN, and spectacularly illustrated by CLAMP, this original story features the ever-excitable high school student Kimihiro Watanuki, the mystifying time-space witch Yûko Ichihara, and a host of fascinating new characters.

    Nothing could have thrilled Kimihiro more than stumbling upon the bizarre wish-granting shop of the beautiful but unnerving Yûko Ichihara, who solemnly promises to make the spirits plaguing Kimihiro go away just as soon as her fee–rendered in daily afternoon chores at her shop–is paid in full.

    Of course, the thrill wears off as soon as Kimihiro realizes that his payment plan bears a disturbing resemblance to indentured servitude . . . eternal indentured servitude. Still he soldiers on, ready for whatever number of adventures lie ahead. But in Kimihiro’s case, three may not be the charm!

    His first assignment–to procure a pair of fake eyeglasses–is exceptionally pointless, even by Yûko’s standards. Or at least it seems that way, until Kimihiro watches a woman throw herself into traffic. He soon discovers that the doors of bespectacled perception can swing both ways.

    Next, when a classmate seeks help solving a mystery involving text messages from the dead, Kimihiro is glad to play Sherlock. But he must turn to Yûko to determine whether the root of the riddle is otherworldly shenanigans, deceit, or murder.

    Finally, however ready, willing, and able Kimihiro thinks he is to face the most unusual of circumstances, he still finds himself completely bewildered by the stranger who chases away his darkest spirits, condemns Yûko as a craven charlatan, and offers Kimihiro a way out of his preternatural predicament–and a fortune besides.

  20. #345
    Mitglied
    Registriert seit
    09.2009
    Beiträge
    221
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Light Novel Wunsche: Kamisama Kazoku

    Kamisama Kazoku
    Autoren: Suzuhito Yashuda und Yoshikazu Kuwashima
    Genres: Comedy, Romance, School Life, Seinen, Supernatural
    Verlag: Media Factory
    Magazin: MF Bunko J
    Anzahl der Bände zurzeit/ Status: 8/ abgeschlossen

    Samatarou Kamiyama is the son of God and must live in the human world with his family to learn about them, in order to become a better god when the time comes to succeed his father. His closest friend is Tenko, Samatarou's guardian angel since birth. One day he falls for Kumiko Komori, a girl who just transferred to their school, and decides to win her heart without relying on any of his relatives' godly powers, oblivious to the fact that Tenko herself has a crush on him.


  21. #346
    Mitglied Avatar von Ellys
    Registriert seit
    09.2006
    Ort
    Schweinfurt
    Beiträge
    3.189
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diese Novels von Oki-Sensei wurden wahrscheinlich schon gewünscht, aber ich möchte sie trotzdem nochma aufgreifen, da ich sie gerne hier in D-Land sehen würde
    A Record of the Delfinian War
    Ein umherziehender Krieger wird von einer Gruppe Soldaten überfallen und muss hart kämpfen um zu überleben. Seine Fähigkeiten sind überdurchschnittlich, aber die Anzahl seiner Feinde macht ihn langsam mürbe. Ihr Kampf erweckt einen Jungen, der, auf einem Blumenfeld versteckt, schläft. Die Soldaten versuchen, den Jungen zu töten, damit er kein Zeuge sein kann, aber er zieht ein Schwert und rauscht durch sie hindurch wie ein Blitz. Zusammen besiegen der Krieger und der Junge ihre Gegner. Seltsamerweise weiß der Junge weder, wo er ist, noch erkennt er irgendwelche Ortsnamen wieder. Er schließt daraus, dass er von einer völlig anderen Welt in dieses Land, Pallast, gebracht worden sein muss. Alles, was er bei sich hat, sind seine Kleidung, sein Schwert, und den Reif auf seiner Stirn. Da er nichts Besseres zu tun hat, schließt er sich dem Krieger an.
    Der Junge ist sicherlich ungewöhnlich, nicht nur wegen seiner Fähigkeit, mit dem Schwert umzugehen. Obwohl er erst 13 ist, spricht er mit der Einsicht eines erwachsenen Mannes und er kann dem Pferd des Kriegers mühelos davonlaufen. Als die beiden sich jedoch in einem Fluss waschen, ist der Junge an der Reihe, sich zu erschrecken- er ist nicht nur einfach in eine andere Welt gereist, er hat sich auch in ein Mädchen verwandelt.
    Der Krieger, Woll, ist in Wahrheit ein verbannter König. Er erklärt dem Mädchen, welches darauf besteht, Lee genannt zu werden (obwohl ihr eigentlicher Name Grindietta ist), dass er der uneheliche Sohn des vorherigen Königs ist. Er wurde aufgezogen als der Sohn des Bauern Earl Fernan und fand sein wahres Erbe erst heraus, nachdem die anderen 4 Söhne des verstorbenen Königs alle rasch nacheinander starben. Nach einer enormen Debatte wurde er gekrönt, aber innerhalb eines halben Jahres wurde er verraten von einer Verschwörung des Adels und war dazu gezwungen, aus seinem Land zu fliehen. Er will zurückkehren, um seinen gefangenen Pflegevater zu befreien und um sich seinen Thron zurückzuholen.
    Lee zögert, sich in diese Angelegenheit einzumischen, dennoch mag sie Wolls gutes Herz und sagt zu, ihm zu helfen.


    Ao no Kiseki
    Die Hauptpersonen Kai und Sanshirou sind auf einer Mission im Weltall. Um das Gelingen dieser zwar zur Routine gewordenen, aber immer noch gefährlichen Missionen zu gewährleisten, wählt ein spezieller Computer jeweils zwei Menschen aus, die perfekt zueinander passen. Da Sanshirou jedoch eher altmodische Ansichten hat und daher heterosexuelle Beziehungen bevorzugt und Kai ein konvertierter 'Lunan' ist, welche die Angewohnheit haben, ihre Liebhaber durch ihre hohen Verführungskünste zu Lustsklaven zu machen, gibt es dennoch Probleme. Aber das ist natürlich nicht das Einzige. Während die zwei Hauptpersonen, wie der Leser sicher schon geahnt haben wird, bald trotz allem ihre Zuneigung füreinander entdecken, ergeben sich auf ihrer Reise durch das All immer wieder neue Probleme, die sie gemeinsam durchstehen müssen.


    Ich fänd's wirklich klasse, diese beiden Romane auf Deutsch lesen zu dürfen, und ich denke, ich bin da nicht allein
    ~The Beauty belongs to those who believe in the Beauty of their dreams~

  22. #347
    Mitglied
    Registriert seit
    02.2008
    Beiträge
    221
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RE: Light-Novel-Wünsche an Carlsen!

    Rental Magica von Makoto Sanda und pako
    Verlag: Kadokawa Shoten
    Genre: Comedy, Shounen, Sports
    Bände: zurzeit 15
    Due to his father's disappearance, Itsuki Iba has to take over the family business: a magician dispatch service. Their family basically employs countless magicians and other supernatural beings in order to send them out to help those who need magical assistance. As a leader, Itsuki now has to be tough, commanding, and reliable, but there's one problem, he's a coward. Also, in order to run a successful business, he has to connect with his employees, which is more difficult than it seems due to his personality. But not only does he have to deal with his own employees, he also has to deal with those who threaten the family business.

  23. #348
    Mitglied
    Registriert seit
    09.2009
    Beiträge
    221
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Light Novel Wunsche: Mushi-Uta

    Mushi-Uta
    Autoren: Kyohei Iwai und Ruroo
    Genres: Action, Drama, Romance, Shounen, Supernatural
    Verlag: Kadokawa Shoten
    Magazin: The Sneaker
    Anzahl der Bände zurzeit/ Status: 10/ laufend

    Mushi-Uta's story takes place in the near future. Ten years before the story's opening, strange insect-like creatures known as "Mushi" began appearing. The Mushi are able to consume peoples' dreams and thoughts in return for supernatural powers. At the end of episode one, protagonist Daisuke "KakkM" Kusuriya encounters a young girl named Shiika Anmoto. The two, in time, become quite close. However, unbeknownst to KakkM, Shiika is an escapee from a secret prison known as GARDEN where those possessed by the Mushi, known as the Mushitsuki, are held. GARDEN's military force, the Special Environmental Conservation Executive Office, dispatches its finest killer to track down Shiika. However, they are faced with resistance from the Mushibane resistance organisation, led by the secretive "Ladybird".


  24. #349
    Mitglied
    Registriert seit
    09.2007
    Beiträge
    698
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Original von Vampire
    Original von maidlin
    Ich wünsche mir Vampire Knight: Ice Blue no Tsumi (or The Sin of Ice Blue).
    Unterstütze ich
    wünsch ich mir auch *_*

  25. #350
    Click to add title Avatar von Eraclea
    Registriert seit
    12.2006
    Ort
    Jena
    Beiträge
    9.428
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Original von Brahma
    xxxHoLic: Another Holic Randoruto-kan Aerosol von CLAMP und Nisio Isin
    Verlag: Kodansha
    Bände: 1
    Original von Ellys

    A Record of the Delfinian War

    Ao no Kiseki
    Voll dafür.


    Außerdem wünsche ich mir noch:

    Shinpu wa Yoru no Hanayome (The Father is the Vampire’s Bride)

    Autor: Risai Asuma
    Illustrationen: Eiri Asato
    Bände: 1 (abgeschlossen)
    Genre: Yaoi, Supernatural
    Verlag: Kaiousha

    The innocent and beautiful priest Sera secretly loves his good friend, who will be married soon, even though he devoted himself to God. One stormy night Jin, a vampire in black, makes his appearance, as if he feels drawn towards this impure and polluted blood... With sweet words he seduces Sera into sin, but what is he really driving at?



    Manga-Wünsche:
    Daraku Kazokuron, Uchuu Kyoudai, Chihayafuru, 3-gatsu no Lion,
    Ashita wa Docchi da, Kei x Yaku: Abunai Aibou,
    Rainbow, Kingdom, Seirei no Moribito (LN), Rumspringa no Joukei, Shinai Naru Gene e, Machida-kun no Sekai, Oni to Tengoku,
    Semantic Error, Historie, Warui Koto Shitai Series, 7 Seeds, Udon no Kuni no Kiniro Kemari, Stay Gold, Kachou Fuugetsu

    Neuauflagen: Eden, Naru Taru, Peace Maker Kurogane,
    Kino no Tabi (LN)

Seite 14 von 48 ErsteErste ... 456789101112131415161718192021222324 ... LetzteLetzte

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •  

Das Splash-Netzwerk: Splashp@ges - Splashbooks - Splashcomics - Splashgames
Unsere Kooperationspartner: Sammlerecke - Chinabooks - Salleck Publications - Splitter - Cross Cult - Paninicomics - Die Neunte
Comicsalon Erlangen
Lustige Taschenbücher